مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-12اجتماعي

فارس من| برنامه های آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارسی که امکان محرم سازی دارند باید اجازه آزادتر بودن بچه ها به ویژه در مقاطع ابتدایی را بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان اجرای قانون حجاب از مدارس و دانشگاه ها شروع شود خواستار پیگیری شدند.

در این پویش آمده است: با توجه به اهمیت رعایت حجاب در مدارس و دانشگاه ها همچنین پوشش نامناسب برخی از دانش آموزان و دانشجویان، اجرای قانون حجاب را باید از مدارس و دانشگاه ها شروع کرد .

اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: موضوع حجاب و عفاف یک موضوع تربیتی و فرایندی است.

وی ادامه داد: عمده بررسی های ما نشان می دهد که لااقل در حوزه کودکان و نوجوانان موضوع حجاب و عفاف موضوع معرفتی است و رابطه مستقیم با فهم درست دین، مسائل اخلاقی و فهم درست مسائل اجتماعی دارد.

باقرزاده اضافه کرد: طبیعتاً وظیفه ما در آموزش و پرورش باید متمرکز به رفع این مشکلات باشد و از این حیث پیگیر شدیم تا مربیان را آموزش دهیم که فراخوان دادیم تا تعداد زیادی از فعالان حوزه حجاب و عفاف که آموزش های ویژه برای مربیان داشتند به کمک ما بیایند و از طریق این مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برنامه های آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف

فارس من| برنامه های آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف